joi, 23 martie 2023

Floarea din fereastră - Reflexii în oglindă (4)

 De ceva timp pe pervazul meu apare ocazional o nouă „floare” pe care am și fotografiat-o în mai multe zile cu gând să pun la Miercurea fără cuvinte, dar ieri când am selectat pozele pentru articol am descoperit două poze ce se potrivesc perfect la Reflexii în oglindă.






 



Pozele sunt din arhiva personală

Pentru rubrica Reflexii în oglindă, inițiată de SorinN și redeschisa de Carmen

Recomandare

„Dacă dorești să participi, publică într-un articol pe blogul tău, 

o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai văzut în „oglindă”(poate fi și cea retrovizoare) 

și înscrie articolul în tabel


10 comentarii:

  1. vai ce frumoaseeeeeee! Toate fotografiile sunt superbe! A doua însa este TOTALA! wow!
    Noapte buna ♥ Vise frumoase! pe mâineeee ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am reacționat la fel cand le-am văzut.Nu m-am uitat cu atenție la ele decât după ce le-am descărcat pe laptop.
      Noapte buna și în noaptea asta.

      Ștergere
  2. Stii, cand am citit prima data textul, am vazut de pe tel (am lista cu readerul si acolo si cand mai prind o pauza ma mai uit) si nu vazusem pozele.. si ma intrebam... ce floare o fi aceasta de apare pe geam? :)). (ca de gheata nu are cum, s-a mai incalzit... poate e desenata si la abur se iveste - stii cum faceam in copilarie, cand desenam pe geamurile aburite si apoi cum se aburea iar, aparea desenul ... 😂😅)
    Cand colo... mandrete de floare!! Primul gand a fost.. oare o fi si putin tepoasa floarea asta in unele momente? (asta pentru ca era printre cactusi)... apoi am remarcat ca perdeaua seamana cu cele luate de noi cpentru camera si sufra - striatiile acelea laterale..) dupa care, pana sa mai remarc ceva... mi-a atras privirea o floare ce ma mustra ca nu imi pastrez ochii asupra sa, vrajita de impoozanta-i fetisoara :)))).
    Pupici cu drag!!
    Ii multumim Floricicai pentru reflexii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce urât se uită uneori, scoate și țepi. Nu e chip s-o muți de acolo decât dacă chiar vrea ea.

      Ștergere
  3. Ha, ha! Geniale imaginile! Cred ca deja stie cum sa evolueze pe un pervaz aglomerat. Iar umbra cu boticul de catel este minunata. Ce inseamna jocurile astea...
    Pup si o zi frumoasa! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii că e o intamplare să pară botic de cățel acolo. În realitate e telefonul cu care s-a făcut poza, in dreptul fetei.

      Ștergere
  4. Floarea aia cu codita si mustati este cea mai frumoasa! Si pare sa aiba locul ei intre celelalte ghivece!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cea mai pretențioasă. E mereu în căutare de locuri noi de „popas”. Ieri -am găsit în chiuveta de la baie, iar azi pe fotovoltaice ( nu mai stia cum să coboare de acolo)

      Ștergere
  5. Sunt frumoase reflexiile! Intamplarea le-a potrivit excelent! 😊
    Cred ca stii deja: floricelele portocalii cu mustati si ochisori sunt preferatele mele. ❤ Sigur, si floricelele negre cu mustati si ochisori. 😊
    Noapte buna! Zi frumoasa! ❤ 😘

    Se transmite armonia prin aceste imagini. 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am reușit să mai fac cateva poze cu floricele negre. E tare dificil fiint complet negrii că ca dacă nu-i prin cu fata la mine să li se vada ochii, e doar o pată neagră acolo.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!