joi, 6 octombrie 2022

Sticlă de vin decorată cu pietricele - MdN (1)

  

 A început penultima etapă a calendarului Recreativ din acest an, cea dedicată toamnei și lucrului cu materiale din natură. Prima temă impune ca materie primă pietricele, o temă foarte ofertantă, cu idei multe și variate. Câteva dintre acestea găsiți adunate și aici ca sursă de inspirație pentru cei doritori să participe la această provocare. Tabelul pentru înscrierea lucrărilor participante este aici.

În căutările mele de idei de craft cu pietricele care să aibă și tutoriale, am găsit la un moment dat un tablou cu un strugure din pietricele frumos pictate cu galben. De ce galben, nu stiu, dar... nu l-am salvat imediat și l-am pierdut. Însă a rămas ideea de strugure. Pentru acesta am adunat pietricele mici, cât mai plate și ... aș fi vrut cât mai rotunde, dar mai au și colțuri.

Să fac un tablou nu mă încânta, deoarece nu pot bate cuie în pereții de cărămidă să îl atârn, iar sotul nu vrea să-mi pună dibluri pentru orice tablou pe care îl mai fac eu, prin urmare ar fi rămas neexpus corespunzător , spijinit pe undeva pe mobilă sau pitit într-un sertar.

Și cum am colecționat câteva sticle bune de vin ce ar fi trebuit decorate ( una pe lună îmi planificasem eu la începutul anului), unde s-ar fi potrivit mai bine un strugure, dacă nu pe o sticlă de vin?

Am îmbrăcat sticla în sfoară, lipind-o cu aracet, apoi cu pistolul de silicon am lipit pietricelele în formă de strugure. Pentru a fi clar ce formă e acolo, am adăugat și două frunzulițe  de spumă ce seamănă cu frunza vite-i de vie. Nu am colorat pietricelele, mi se pare că arată mai bine în culoarea lor naturală, dar mă gandesc totuși la un strat de lac de piatră aplicat cu grijă cu pensula. Sunt încă indecisă cu privire la acest aspect.

Am încheiat decorarea sticlei cu un șnur împletit din fâșii subțiri de hârtie înfășurat pe gâtul sticlei și completat cu o fundiță din același tip de hârtie.


6 comentarii:

  1. Un foarte frumos obiect de decor ai reusit! Felicitari! Cand ma gandesc cat dureaza sa infasor o astfel de sticla in sfoara... Uau! 😊
    Cred ca pietricelele se potrivesc mai bine asa cum sunt, fara culoare - in capul meu se asorteaza fain si usor in mai multe locuri unde ai vrea s-o asezi. Un strat de lac ar interesant desi.... "sclipiciul" ar putea strica armonia naturalului.
    Spor in cele bune, Niko! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana. Tot la acel sclipici/luciu mă gândesc ca poate ar ieși prea mult în evidentă.
      Spor și ție!

      Ștergere
  2. Interesant obiect de decor a rezultat ! Felicitări ! Pupici ❤

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-a iesit excelent. Mi se pare incredibil ce multe idei sunt cu sfoara.
    Ai facut o decoratiune minunata pentru ocazii speciale.
    Bravo! Inspiratie in continuare, draga Niko! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Suzana. Intenționez să-i fac și niște ”colege” și tocmai mi-ai dat o idee să le pun la ”pastrare”( anu fi văzute în casă) vreo 3 săptămani până la o ocazie chiar specială în familie. Și-așa mă tot întrebam ce să-i fac cadou omului.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!