luni, 8 februarie 2016

Jurnal de gradinar .... de la inceput

As putea gasi o gramada de motive pentru care n-am mai scris anul trecut pe blog, dar in principiu totul se reduce la greva mea de net. Sincera sa fiu la un moment dat mi s-a parut ca nu mai fac fata sa scriu pe doua bloguri si pe forum, cu Facebook-ul nu tin niciodata pasul, si cum plantele-n gradina si treaba in casa nu asteapta.....am facut greva de net. Anul trecut imi propusesem sa fac scriu mult pe bloguri, sa activez pe FB, pe forum, sa urmaresc toate blogurile la care sunt abonata....sincer era prea mult. Anul acesta va declar ca o sa fac doar atat cat pot.
Azi am fost intrebata daca mai intru pe blogul de gradinarit. Aveam asta in plan, sa reiau jurnalul de gradina, cand se mai incalzeste afara si incep lucrarile. Dar am zis hai sa nu mai aman si fiindca tot e luni, hai sa incep iar si sa resetez contorul filelor de jurnal. Jurnalul de gradinar mi-ar placea sa-l tin pana la toamna cel putin, pana se sctrang toate recoltele din gradina. Sper sa pot face asta si sa nu mai abandonez pe parcurs.

Odata cu mine acest jurnal l-au inceput si Corina si Ana-Maria.

Corina, a renuntat la acest jurnal, cam in aceeasi perioada cu mine, ultima ei fila am descoperit-o prin aprilie, dar ea a continuat sa scrie multe articole interesante despre plante, cremele pe care le face din ele si chiar a inceput de curand o serie de povesti despre oameni frumosi.

Ana Maria, in schimb o felicita pt ca a continuat mult dupa noi, pana prin iunie, dar la fel ca si Corina, a continuat sa scrie alte articole despre gradina ei simai ales despre nazdravanul Rocky, cel mai simpatic caine lup pe care l-am vazut eu. Ana Maria s-a apucat deja de gradinarit si a inceput cu plantat rasaduri, gherghine pentru inceput. O s-o urmaresc cu drag si o invit sa reia alaturi de noi jurnalul de gradinar, chiar daca asa cum bine zicea ea anul trecut, intregul ei blog e un astfel de jurnal.

De azi se mai alatura jurnalului si Elenavalentinas, cu blogul ei "Ganduri de acasa". Deja prima fila din jurnalul ei a aparut azi pe blog.

Pentru cei ce vor sa ne tina companie, va reamintesc ca intrebarile jurnalului le gasiti aici : http://mniko.blogspot.ro/2015/01/jurnalul-unui-gradinar-amator.html

8 comentarii:

  1. Bine ai revenit. O primavara cu spor si inspiratie iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am renuntat cand gradina a devenit trista din cauza secetei...
    cum nu am avut posibiliatea sa ud, multe din plante s-au uscat sau au ramas mici asa ca am postat articole mai optimiste...
    sa ne ajute Doamne Doamne sa avem un an cu gradini frumoase si rodnce.!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit!

    Eu am scris in jurnal cam pana in august, cand nu prea mai aveam mari modificari de la o "fila" la alta :) . Pe mine m-a ajutat ca am pastrat o oarecare ordine in postari si in poze, iar anul acesta voi avea termen de comparatie :)

    Nu stiu daca mai scriu "jurnal" pentru ca sunt eu intr-o mare criza de timp si-n plus de asta fiica mea, mare fotograf, mi-a luat sigurii acumulatori pe care-i aveam. Ea ii tine de rezerva, iar eu nu m-am invrednicit sa-mi iau altii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana-Maria. Tu stii mai bine cum iti poti organiza timpul. M-as bucura sa poti participa in continuare la jurnal, dar chiar si daca nu, te voi urmarii cu drag. Gasesc mereu lucruri interesante pe blogul tau.

      Ștergere
  4. SEamana foarte bine ce am citit pe aici cu ce scriu si eu pe tentativa mea de blog. Parca ma simt mai bine ca vad si pe altii la fel ca mine, nebuni dupa seminte, plante etc. Prietenii si colegii se cam stramba in general cand aud de pasiunea mea si o califica drept pierdere de timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai venit Corina. Imi place tonul vesel blogului tau, chiar si cand "dai de negaz". Te invitam sa te alaturi si tu jurnalului notru de gradinari amatori.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!