miercuri, 10 decembrie 2014

Peisaje de iarna cu cerneala - calendar advent (10)

 Activitatea de azi din calendarul nostru advent a fost pictura. Dar nu orice fel de pictura ci cu cerneala. Se picteaza o coala de desen in intregime cu cerneala, apoi, dupa ce se usuca, se desenea un peisaj cu ajutorul unui pic sau a unui betisor de urechi inmuiat in clor. De frica clorului scapat pe haine, noi am folosit picul.

La inceput am folosit cerneala nedilutat, dar mi s-a parut mie ca iese prea inchis. Cand am inceput sa desenam cu picul am descoperit ca arata mai bine peisajele pe fond mai inchis.




Si pentru ca aveam si cerneala rosie, am incercat si niste planse cu ea, insa pt ca picul nu "desena" la fel de repede peste cerneala rosie, le-am cam abandonat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!