marți, 9 decembrie 2014

Calendar advent - ziua 9 - Balerine fulg de nea

 Activitatea de azi din calendarul fetelor a fost ... foarte educativa mai ales pentru mine. Ideea am gasit-o de mult pe Krokatak , si abia asteptam s-o pun in aplicare cu fetele.

Ma asteptam la oarecare dificultati din partea celei mici ca nu prea stie sa decupeze, dar speram sa o pot invata sa faca fulgi de zapada din hartie. N-a schitat nici cel mai mic gest ca si-ar dori sa incerce, doar m-a anuntat

"Mami, sa-mi faci si mie".

Surpriza mare a fost cand s-a prezentat cu culorile langa mine sa coloreze balerina. Degeaba i-am explicat eu ca asa e modelul, ca trebuie s-o lasam alba, i-am dar chiar sclipici sa "coloreze" un fulg. Facut un fulg cu sclipici si apoi s-a apucat de colorat balerina.

Bine, zic eu, doar una. Si din una s-au facut toate trei. Abia am convins-o ca fulgii sunt albi ca si pe aceea vroia sa-i coloreze cum a vazut ea la Elsa in "Regatul de gheata" .


Cea mare s-a lamurit mai usor cu coloratul, dar tot a desenat fetele balerinelor cu creionul. Si-a facut singura fulgii dupa ce s-a chinuit sa invete cum sa indoaie foaia corect si chiar si-a desenat si singura un model de fulg :






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!