miercuri, 24 decembrie 2014

Ornamente din margele insirate pe chenile - Calendar Advent 23

 Eram sigura ca in ultimele zile din calendarul advent voi fi foarte ocupata cu treburile casei, asa ca am programat activitati usoare, care sa se realizeze rapid. Ieri am avut in program ornamente de brad din margele insirate pe sarma. Pt a fimai usor pt efete sa modeleze sarma am folosit chenile ( sarma plusata).


Pentru azi avem programat decorarea unor fulgi din carton cu zapada artificiala, ceva ce stiu ca fetele pot face si fara supravegherea mea. O sa revin cu o completare cu fulgii cand vor fi gata.

2 comentarii:

  1. Vizitez paginile, in cautare de inspiratie. 😊 Arata foarte fain decoratiunile! 😍 Ceva margele in care sa intre sarmele cred ca mai gasesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt niște ornamente faine care se repară ușor dacă se deformează cumva la depozitare și chiar rezistă. În curând vor face un deceniu. Parcă nu-mi vine să cred.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!