sâmbătă, 4 mai 2024

Pregătiri de Paști

 Mâine e una din cele mai importante zile ale anului, Învierea Domnului și cel mai probabil fiecare dintre noi este ocupată acum cu ultimele pregătiri. Vă doresc să aveți o zi ușoară, să vă meargă totul lin, să vă iasă bucatele dorite, să se coloreze ouăle și să vă crească cozonacii.

Noi am pregătit casa de sărbătoare cu câteva decoruri specifice, mai avem de făcut ultimele retușuri și de aranjat masa festivă pentru mâine, dar activitatea principală de azi se desfășoară în bucătărie, pregtătim fix ouă și cozonaci. Sper să ne și iasă ce dorim. Am văzut pe net o tehnică de colorare a ouălelor folosind servețele de hârtie. Aș vrea să încerc pe cateva, mai ales că domnișoara cea mică vrea ouă colorate în mai multe culor nu doar ouă roșii. Pentru mine, semnificativ pentru masa de Paște este oul roșu, nu altă culoare.

În caz că nu ați văzut, au fost desemnați și câștigătorii lunii aprilie ai transformărilor creative.



10 comentarii:

  1. Arata minunat spatiul tau dedicat acestor decoruri!
    Eu am reusit sa fac un cosulet, asa ca e bine. Cu postarea va fi mai tarziu. Ca oricum era din aprilie...
    Paste fericit, draga Niko! O noapte cu bucurii! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Chiar sunt încântată de schimbări.
      Oricând ai timp cu postarea, să nu uiți să o pui în tabelul suplimentar.

      Ștergere
  2. Îmi place cum schimbi mereu decorul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristos a Inviat! Paste luminat si binecuvantat! Cu pace si liniste in suflet ! 🙏💞🌸

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place cum ai decorat!

    P.S.: Am trimis o carte poștală, prin poșta română, acum o săptămână cu urări de Paște. Sper să ajungă! Este fără plic.
    Paște binecuvântat să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sâmbătă nu sosise nimic, o să fiu atentă la cutia poștală. Mulțumesc.

      Ștergere
  5. Ce frumos ai decorat - m-am bucurat sa descopar fiecare element adaugat in dioramele dedicate Pastelui!! Sarbatori cu bine si cu sanatate! Imbratsari cu drag
    Hristos a Inviat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare bine că te-au încântat și pe tine.
      Adevărat a înviat!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!