marți, 25 aprilie 2023

Tablou cu trandafiri - Salvăm Păpuși (05)

 

Era prima temă a provocării Salvăm Păpuși organizată pe blogul Provocări verzi, „Să o cunoaștem pe Lidie!”, dar eu am reușit s-o rezolv ultima și pe ultima sută de metri, mai precis pe ultima oră. Sper să ajung la timp cu înscrierea link-ului. 

Această temă a fost rezolvată însă în două etape. Prima a fost realizarea outfitului Monicăi, pe care l-ați putut vedea cu ocazia celorlate teme ale provăcării din aprilie.

A doua etapă s-a realizat azi cu ceva emoții că din nou am reușit să-mi rătăcesc materialele necesare, mai precis petalele de trandafir presate. Într-un final am găsit unele foarte vechi (nu cele la care mă gandeam), sunt foarte fine și se rup foarte ușor.

Inițial mă gândisem să combin această postare cu una de la Transformări creative, florile din cofraj de ouă, dar a încolțit o idee în timp ce pozam pe care sper s-o pun în practică mâine.

La capitolul poze stau prost cu etapele de lucru (uit să le fac) și cât pe ce să uit și de pozele cu materia primă. La rochița Monicăi mi-am amintit doar în momentul în care am așezat materialul în mașina de cusut.



Monica e foarte încântată de noua rochiță și deși se poate purta fie cu, fie fără curea, acum nu mei vrea să renunțe la curea.


Pe Lidie, eu o cunosc din copilărie, de când urmăream serialul cu sufletul la gură, seară de seară. Monica a cunoscut-o acum, a privit câteva episoade, a studiat poze, a zis că nu poate face ceva asemănător ei, dar vrea să arate că o cunoaște și i-a creat un tablou. Mai întâi am tipărit o poză culeasă de pe net și am decupat după contur, doar partea de sus a corpului, partea pe care nu ne pricepem s-o desenăm. Apoi am adunat restul materiale : un carton, petale presate de trandafir, bețe din hârtie de la pungile de cadou.



Am lipit mai întâi corpun Lidei pe carton, am desenat ușor cu creionul fusta, și am decorast-o cu petalele de trandafir ( le-am lipit cu adeziv special pentru craft). 


Și aici s-a terminat cu pozele din etapele de lucru, eram prea absorbită de lucru. Bețele de hârtie le-am lipit cu aracet câte trei, apoi cu pistolul de silicon pe cartonul tabloului. În cele patru colțuri am lipit trandafiri realizați din cofraj de ouă.


 


Cu această postare închei seria de teme din aprilie a Provocărilor verzi. Aștept cu nerăbdare temele următoare, pe care sper să le fac mai din timp.


9 comentarii:

  1. rochita din petale de trandafiri?! wow! Si rama este foarte sic! Felicitari Niko draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce proiect superb!!! De mult imi doresc sa face ceva asemanator - stii, partea de sus desenata si o rochita realizata din flori sau frunze etc. Dar cand am una, nu am alta si tot asa. Acum, privind tabloul minunat creat de voi, in echipa, ma gandesc ca, poate, as reusi sa imi pun cumva si eu planul in practica, in curand. Va trebui insa sa imi notez, ca sa nu uit. Hihi.
    Felicitari atat pentru rochita minunata cat si pentru tablou. Ma bucur mult ca ne jucam impreuna :*!!!
    Pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și la mine era de mult pe list cu proiecte de făcut. Am găsit acum momentul. Sunt curioasă cât o să reziste, petalele uscate erau destul de fragile ca să mă gandesc la sigilare a lor și poare aș fi făcut-o dacă nu le strica aspectul.

      Ștergere
  3. Lidie parcă este surioara mai mica a Monicăi. Felicitări pentru tablou, mă tentează și pe mine genul acesta dar am prea multe pe rol și cumva veșnic rămâne la urmă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar așa pare. Știu cum este cu prea multeproiecte începute. Mereu zic că nu mă mai apuc de ceva nou ca să termin tot ce am început și totuși ajung să mai încep încă și încă ceva.

      Ștergere
  4. Absolut superb! Sa stii ca am facut un exercitiu cu petale de lalea, ca si cum as face falsa hartie de orez si pot fi apoi folosite, rigidizandu-se din cauza lipiciului. Felicitari! Acum imaginatia ta are si mai multe inspiratii! Pupici si o zi faina!❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la aripile de ână ale Annei? Petalele acestea de trandafir sunt ușor catifelate și cu aracet peste ele iși pierd acea calitate de catifelare. Am incercat pe una pe care nu am mai pus-o în tablou.

      Ștergere
  5. Și tabloul tău este superb! Chiar sunteți foarte talentate! Și rochia Monicăi este minunată!
    Felicitări! Spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Rochița Monicăi am făcut-o în cel mai simplu mod posibil (un cilindru pe elastic și o curea)

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!