marți, 20 ianuarie 2015

Joaca educativa cu plastilina - playdough mats

 Cred ca nu exista copil care sa nu fie incantat de joaca cu plastilina, iar fetele mele nu fac exceptie de la aceasta regula. Plastilina parca exista la noi in casa dintotdeauna si modelarea reprezinta o activitate foarte admirata de fete, chiar si in zilele tematice ( modelam diverse dupa o anumita tema).

Despre "play doh mats" am citit prima data pe blogul Laurei si imediat ce am inteles ideea mi-am propus sa fac si eu cu fetele. Am cautat pe net planse gratuite ( se pot gasi si sub denumirea "playdough mats"), le-am printat si laminat, apoi le-am dat fetelor sa le "completeze" cu plastilina. Majoritatea celor folosite de mine sunt luate de aici.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!