sâmbătă, 24 ianuarie 2015

Iglu din materiale reciclabile

 In saptamana in care am vorbit despre animalele de la poli, am inceput cu fetele si constructia unui iglu, constructie care a durat aproape o saptamana pana la finalizare, necesitand mai multe etape de uscare. Pentru acest iglu am folosit  materiale reciclabile:

  • un carton de la o hainuta
  • oi sticle de pastic rotunda de 5 l
  • ziare
  • folie alba de plactic in care sunt invelite electonicele (noi am recuperat-o de la un tv)

Pasul 1. Mai intai am taiat partea superioara a sticlei de plastic si i-am decupat gatul



Pasul 2. Din carton am taiat o bucata din care am format intrarea in iglu, iar restul l-am folosit ca baza pt iglu. Cu scotch de hartie am fixat intrarea si sticla taiata de baza. Din ziare mototolite am format o jumatate de sfera cu care am acoperit locul de unde am scos gatul sticlei


 


Pasul 3. Cu o pasta formata din aracet si apa am acoperit toata constructia cu ziare si am lasa-to la uscat


Pasul 4. Din cauza ziarelor foarte colorate am acoperit totul cu grund alb folosite la decupaje/tehnica sercetelului


Pasul 5. Din folia alba recuperata de la televizor am taiat "caramizi" de zapada pe care le-am lipit pe iglu


 

 

Pasul 6. In final am pictat baza cu acurele alba.


Urmeaza sa mai facem niste figurine langa iglu, probabil niste pinguini din plastilina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!