miercuri, 28 ianuarie 2015

Ciorba de dovleac cu lapte

Pentru ca afara ploua si a plouat marunt azi de parca vine toamna nu primavara, deci pe afara nu avem cum face mai nimic, ne facem de lucru in casa. De data asta in bucatarie cu materie prima din recolta anului trecut.
Ciroba mea de dovleac cu lapte e o ciorba foarte simpla de preparat, am invatat-o de la bunica sotului si pt ca lui asa ii place, nici eu n-am incercat sa schimb reteta.

Ingrediente: Un dovleac de placinta, ceapa, ardei, morcov ( de obicei nu pun) lapte prins, putin ulei si vorba sotului "multa dragoste".
Preparare:
Se curata dovleaculd ecoaja

 si de seminte ( eu le pastrez pe toate nu neaparat pt plantat in anul viitor ci si pentru a le consuma asa crude, nu prajite)
 si se taie cubulete
 Apoi se pune la fiert in apa cu sare pana se inmoaie bine
 Seaparat se toaca marunt restul legumelor. In cazul de fata doar ceapa, ardeiul si morcovul le-am avut gata tocate din congelator)
 Se calesc legumele in putin ulei si se adauga peste ele dovlecul fiert fara zeama
 Se umple oala cu lapte prins, se lasa sa dea in clocot de cateva ori si se potriveste de sare

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!