luni, 14 iulie 2014

Grădina mea în iulie

Acum la mijloc de iulie, gradina mea parca este infloritoare si mi se umple inima de bucurie cand o privesc. Ieri, fiind duminica m-am plimbat pur si simplu si am admirat tot ceea ce s-a facut, ce a crescut, ce urmeaza sa creasca.

Guliile, cu siguranta voi pune si anul urmator. Le-a mers bine, nu sunt pretentioase si tuturor ne plac

 
 
Vinetele, abia acum incep sa infloreasca:
 

Sfecla rosie, cu siguranta va exista si ea printer legume ce le voi cultiva anul viitor.


Fasolea, foarte productiva


Ardeii, de toate felurile


 

Gogosarii sunt micuti acum

 
Rosiile... am pus prea multe, multe soiuri si nu am timp sa ma ocup de toate cum as vrea, dar sunt multumita de ele si le merge bine.
 


 
 



 
Rosiile cherry de ghiveci incep sa se coaca
 
 
 
Tot rosii de-astea am rasadit si in gradina. Desi nu au inceput sa se coaca, parca se dezvolta mai bine, sunt mai mari plantele si mai bogate in rod:
 


 Pepenii galbeni incep sa lege rod


 
La fel si dovleacul de placinta


Dovleceii ... am facut greseala sa ii pun la umbra si nu prea rodesc.


 
 Castravetii, produc bine, deja am pus si la borcan
 



Patrunjel

 
 Busuioc

Cimbru



Prazul:


Telina, e urmatoarea pe lista de treburi de facut in gradina - trebuie rarita si rasadita


 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!