sâmbătă, 26 octombrie 2024

Inspector Cerb - SP III - 21

 La Școala din Pădure a sosit un oaspete neașteptat: Inspector Cerb. El a venit să verifice buna funcționare a școlii, dacă toate actele sunt finalizate corect și dacă profesorii își fac datoria la clasă. Director Bufniță și Vulpea Roșcovană l-au întâmpinat timorați. Inevitabil să nu ai ceva emoții, indiferent de cât de bine ești pregătit, inspecția e tot inspecție și oricând cineva poate descoperi vreo greșeală, ceva nefăcut „cum trebuie”. Doamna Omidă a rămas în clasă cu elevii ei. Sunt cuminței ei de fel, dar sunt mici și nu trebuie lăsați nesupravegheați.

După verificat acte, inspecție la clasă, fix la doamna Omidă, Inspector Cerb a ținut ședință cu directorul și Roșcovana, au discutat tot ce era de discutat și s-a declarat mulțumit de tot ce s-a făcut până acum la școală, drept pentru care a și semnat avizul de funcționare. Mai sunt niște lucruri de aranjat, unde nu e vreodată loc de mai bine, dar Cerbul și-a exprimat convingerea că dacă vor continua în același ritm, toate se vor rezolva satisfăcător.

Ba chiar a fost atât de încântat de tot ce a găsit la Școala din pădure, că s-a oferit să preia el clasa ”buturuga și Băncuța” până când vor găsi un profesor potrivit. Adevărul e că nici eu la inspectorat nu mai au cadre didactice pe care să le poată repartiza la Școala din pădure. Un concurs în scoală pentru ocuparea postului este pasul următor de făcut acum.


Postare realizată pentru provocarea Salvăm Păpuși, ediția III. Cerbul este o formă din carton buretat dintr-un set de Crăciun. Nu a necesitat foarte mult de lucru, doar am desenat cu marker ochiul, gura nasul și niște puncte să sugereze blana, dar a fost soluția cea mai simplă să pot înscrie lucrarea la timp în tabelul săptămânal.

Nu știu ce s-a întâmplat, dar de vreo două săptămâni n-am mai putut scrie nicio postare de pe telefon. Nu mă lasă să încarc pozele direct din telefon. îmi scrie ceva că nu sunt permise accesarea pozelor (nu știu de ce că eu n-am schimbat nimic în setări) și cu transferul lor în laptop și scrierea de pe laptop, e deja mai dificil de finalizat o postare. Adunat cu ceva probleme din familie nu prea am mai reușit să fiu pe aici. Pot spune că din fericire acum pare chiar să se fi rezolvat tot ce era de rezolvat și sper să mă pot bucura și eu de săptămâna de vacanță.


4 comentarii:

  1. S-a potrivit la fix cerbisorul pentru provocare.Si completeaza frumos colectia cutiutelor pentru creioane.
    Sper sa ai o saptamana linistita in vacanta copilasilor, draga Niko! Pupici!❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar la fix s-a potrivit. Eu rămăsesem cu ideea că ultima zi e sâmbăta și am luat soluția cea mai simplă de a rezolva provocarea și de a continua seria mea de suporturi de creioane.
      O săptămână relaxantă și ție Suzana!

      Ștergere
  2. Da - ultima zi era chiar sambata :)). Cred ca am notat eu aiurea 27 la un moment dat la tabel .. adica am vazut azi. Probabil m-au ametit datele cand faceam draft-ul. :)))
    Ma bucur ca se aranjeaa lucrurile :*. Sa fie numai bine la voi si sa aveti o mini vacanta relaxanta :).

    Cerbul e foarte simpatic. Imi place tare mult cum se imbogateste colectia de suporturi. sunt adorabile!!! :* Si ma bucur ca ai reusit sa gasesti un moment pentru tine :).
    Si eu tot jonglez cu restantele :)). Nu am reusit sa ajung la laptop nici sambata si nici duminica decat foarte tarziu cat sa prind totusi ziua sa dau drumul la pv.

    Numai bine ca am recuperat trei articole vechi si nici alea toate. Sper sa reusesc sa le bifez pe cele din august de la Transformari (adica sa le sortez aranjez si pun pe blog fara surprize.. haha).

    Te pup si ii urez Inspectorului Cerb sa aiba parte de o experienta fabuloasa la catedra :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumușel inspectorul Cerb! 😍 Chiar dacă e "predecupat" nu e chiar ușor (pentru mine, cel puțin) de redat expresia vesela pe care o are.
    Ai acolo o adevărată "cancelarie", cu toți profii prezenți. 😊 Foarte drăgălaș setul tau pentru creioane și alte "unelte".

    Îți doresc să te bucuri de scurta vacanță! Și toate să fie bine! 💗

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!