sâmbătă, 1 iulie 2023

Transfărmări creative - iulie 2023

  Iată că a trecut deja jumătate din calendarul provocărilor din 2023, un calendar al Transformărilor creative, în care încercăm să mai reducem din poluare, dând o altă destinație obiectelor ce se pot recicla. În luna aceasta vom recicla obiecte :

De unică folosință

Regulile generale ale transformărilor creative pot fi consultate în postarea de principală (aici). Reamintesc că sunt patru teme, 3 impuse și una la alegere. Fiecare obiect realizat trebuie să se bazeze pe reciclarea/transformarea unor obiecte de unică folosință cum ar fi pahare, farfurii, tacâmuri de hârtie, plastic, bambus, lemn sau styrofoam.  Nu uitați de poza cu materia primă. Deasemenea, ordinea în care le faceți este la alegerea dvs (perioada din dreptul temelor este doar orientativă pentru cei care vor să facă un obiect pe săptămână).

Pentru lămuriri suplimentare, nu ezitați să întrebați.


Temele lunii iunie:

  • Pahar (1-8 iulie)
Transformați un pahar de hârtie sau plastic într-un obiect util și/sau decorativ. Se acceptă aici și ceștile de cafea de unică folosință.

  • Farfurie (9-16 iulie)
 Transformați o farfurie de hârtie sau de plastic într-un obiect util și/sau decorativ. Se acceptă aici și o caserolă de mâncare sau un castron de unică folosință.

  • Tacâm/tacâmuri (17-23 iunie)
Alegeți unul sau mai multe tacâmuri de unică folosință, furculiță, lingură/linguriță, cuțit și puneți-vă imaginația la încercare, creând ceva deosebit. Se acceptă chiar și o mică linguriță de înghețată, dar nu spatulele de lemn de la înghețată.

  • Fii creativ! (24-31 iulie) tema dvs la alegere
La această temă puteți folosi orice obiect de unică folosință, fie ca cele de la temele anterioare, fie alte obiecte cu același scop. Puteți folosi aici și caserolele de plastic în care se ambalează fructe (afine, zmeura, etc..) sau roșii.



  • Lucrări realizate după data de 31 iulie 

 Tabelul va fi deschis până pe 10 august


8 comentarii:

  1. Ah, chiar ma intrebam ce teme vei face doar cu pahare si deja cautam planuri salvatoare ca nu ... aveam :))). Adica nu cantitatv - pentru 4 teme..
    Am o singura farfurie de carton, cu imprimeu. va trebui sa o caut, sau sa gasesc alternative :))). Cred ca la tema trei as avea ceva materie prima...
    Habar nu am insa ce sa fac la ultima tema :)))) acum am vazut ca la ea sunt caserolele pt fructe - nu siu de ce prima data cand am citit am avut senzatia ca la farfurii. Ah, de as fi avut aparatul foto de unica folosinta la indemana :))). Acum ma gandesc ce as mai avea de unica folosinta :)))))))
    Sa avem inspiratie, materiale, spor si.. timp :D
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveam inițial puse niște teme, cum ar fi coșuleț, sau figurină, dar mi s-au părut pre stricte, mai alesc că am găsit și farfuriile când am căutat paharele pentru poză și am realizat că nu inclusesem în nicio temă farfuriile de unică folosință. Mi s-a părut că e mai multă libertate așa.

      Ștergere
  2. Sper ca luna această să am materialele necesare pentru toate cele trei teme.
    Spor și inspirație tuturor participanților!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ssper să se rezolve cu bine problema materialelor necesare. Spor și inspirație!

      Ștergere
  3. hahaha, am reusit! ☺☺☺ pe ultima secunda, dar am reusit! M-am inscris cu un pahar! ♥ Va pup, blogerrite dragi din "Clubul Mâini maiester" ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi place cum ne-ai numit, „Clubul mâinilor măiastre”. Cred că o să preiau numele dacă îmi dai voie și bine-nțeles și tu faci parte din el.
      Cum ți-am scris și la tine pe blog, o să sterg intrarea de aici, paharul tău e de sticlă și se potriveste temelor de luna trecută. Am văzut că ai prins ultimul tabel de acolo si inscris tu linkul. Te asteptăm cu drag de oricâte ori dorești să participi alături de noi.

      Ștergere
  4. Mai exista cutite-furculite de unica folosinta din bambus. E voie?
    Voi posta si eu ceva la prima tema!
    Seara buna,draga Niko! Weekend placut! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se acceptă. Chiar și tacâmuri de lemn, am scris în introducere despre bambus și lemn. La fel se acceptă si pahare, farfurii din stirofoam, despre acesta uitasem, dar adaug acum. Singura interzisă e spatula de lemn de la înghețată, dar se poate folosi și aceasta dacă însoțește orice alt obiect de unică folosință. Doar să nu fie ea obiectul principal transformat.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!