joi, 16 februarie 2023

Daruri

 Azi am avut plăcuta surpriză sa descopăr cutia poștală plină și din fericire nu cu facturi ci cu două plicuri de la prietene virtuale: Suzana (Floare de colț 2) și Corina (Prima zi).


Prima dată am deschis plicul cu felicitarea. Absolut superbă. 
Nu-mi amintesc dacă am văzut-o sau nu pe blogul Suzanei, dar am stat și am studiat-o pe îndelete, fiecare detaliu, cât de frumos este realizată și câte tehnici de lucru a combinat.
Aceeași grijă de lucru și la fel de frumos decorată este și pe spate, dar fiind cu mesaj personal nu am făcut poză.


A urmat apoi plicul de la Corina cu o carte pentru care o felicit din inimă pentru reușita publicării.
 Cartea conține crâmpee de blog, de jurnal, gândurile ei din preajma sărbătorilor de iarnă. 
Nu am terminat-o încă, am citit cât de mult am putut până mi-am adus aminte să las cartea din mână că aveam treburi de rezolvat.
Îmi place mult fontul ales, pare un scris de mână de parcă ai citi direct dintr-un jurnal.




10 comentarii:

  1. Deosebita felicitare! Suzana mereu face felicitari absolut senzationale!
    Cartea pare a fi foarte interesanta !
    Sa te bucuri si de una si de cealalta :D!
    Pupici cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am văzut urmărindu-i blogul ce lucruri frumoase face. Acum am avut ocazia să văd în realiztate și nu există comparație. Nu poți simți/vedea cu adevpart în pozele de blog toata frumusetea acestor felicitări.
      Mulțumesc, Rux.

      Ștergere
  2. wow, într-adevar surpriza! Foarte dragute fetele, gestul lor este de admirat, in ziua de azi nu prea mai scrie nimeni o felicitare de mâna :-(
    Si eu am trimis de Craciun câteva, asa vre-o 14 felicitari, celor dragi - de primit am primit trei...
    Un start bun in weekend! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer m-am bucurat ca un copil mic de ele.
      Am practicat și eu în niște ani sportul acesta de a trimite felicitări făcute de noi. Nu am primit deloc inapoi. Doar virtuale.
      Mulțumesc. Și vouă, un weekend minunat!

      Ștergere
  3. Să te bucuri de daruri!Și mie îmi place să trimit felicitări, însă de Crăciunul caare tocmai a trecut nu am trimis niciuna...doar virtuale!
    O seară frumoasă! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am mai trimis, nu doar anul acesta, ci în ultimii ani. Cumva am pierdut din bucuria de a trimite prin postă. Compensîm însă de 8 martie cu doamnele profesoare, atât doar că le înmânează personal, nu trimitem prin postă.

      Ștergere
  4. Ce ciudat sa imi vad felicitarea in alta parte. Imi place cum ai incadrat-o. Important ca a ajuns. Iar cartea pare ceva de suflet si din suflet. I-am descoperit si eu blogul prin intermediul vostru. Sa te bucuri de lectura, draga Niko! Weekend placut! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E superbă și îți mulțumesc încă o dată. Stă la loc de cinste să fie admirată de toată lumea.
      Cartea chiar este cum ai spus din suflet pentru suflet. Corina este o doamnă deosebită.
      Weekend plăcut și ție.

      Ștergere
  5. Foarte frumoase surprize , pline de căldură sufletească ❤️
    Pupici ❤️

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!