miercuri, 11 ianuarie 2023

Din nou, niște răsfățați - MFC(42)

 

Noul cel mai bun loc de dormit (Porto)

Să verific și eu unde dormi tu bine (Fifi)



Eu și ”uoamăna” mea - verific tot ce face (Porto)

Chiar și ce joacă (tot Porto)


De-a v-ați-ascunselea cu piticot (Fifi)

Hello! Stai în locul meu! (Porto). Și ce? ( Fifi)

În sfârșit la plimbare! (Nero și Bella)

A venit Moșul!

E soare! Stăm toți afară!

 Pozele sunt din arhiva personală.

Pentru jocul Miercurea fără cuvinte, găzduit de Suzana.

8 comentarii:

  1. OOOOOO :D hihihihih! Stiu eu inca cel putin 3 persoane care sigur vor fi entuziasmate sa vada rasfatatii :))))).
    Cat sunt de simpatici si dragalasi (sper sa nu se supere Nero si Bella - vad ca sunt maricei, dar eu tot cu diminutive ii tratez, cu drag, haha).
    E bine ca bradul e in picioare, vorba aceea, am vazut si cazuri cu brad agatat de tavan (desi, sincer, nu cred ca ar fi un adevarat impediment pentru un pisic antrenat.. hahaha Rambo Cat).
    Ce cadouri dragalase au primit! Pozele cu catelul de plus imi amintesc ca si Dodo, dar si Kouki acum facea si face cunostinta cu diversele jucarele de plus, catelusii avand parte de un interes crescut :))),
    Pupici!! Happy ww :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inițial am avut bradul în alt loc și nu îl prea băgau în seama. După ce l-am mutat ca să fac loc mesei de Revelion, au descoperit ca se doarme bine sub el. Ma bucur ca nu încearcă niciunul sa se urce în brad.
      Cățeii nu se supără. Sunt bucuroși pentru orice clipa de atenție. Cățelul de plus nu e al lor,dar pentru ca mai sunt primiți și în casa trebuia să facă cunoștință. De obicei jucăriile de plus nu rezista mult la ei, dar vad ca oasele acelea craciunistice sunt încă întregi, chiar dacă sunt uitate prin ploaie.
      Happy joi!

      Ștergere
  2. Sunt gelatina! 😊 Ma topesc cu fiecare clipa in care-i privesc - si nu ma satur sa-i privesc pe rasfatatii vostri! ❤
    Banuiesc ca Fifi s-a dus dupa Porto si sub brad! Ar fi de mirare sa-i "permita" un loc doar al lui. 😊
    Cred ca abia astepta sa se miste Porto din cutiuta aceea, pentru a-i lua locul. "Fifi la punga" e mortal! Mult le mai plac pungile, cutiile, spatiile mici in general! 😊
    Bella si Nero sunt superbi! In ultimul colaj, poza din mijloc: in ochii cui privesc?! 😊
    Multumesc pentru momentele de incantare! ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zilele trecute am cautat poze cu torturile mele de mere și am găsit în telefon primele poze cu Bella. Îți dai seama ca n-am mai făcut nimic altceva și ne-am gelatinat noi privindu-le. În colajul doi, e Fifi sub brad. E curios ca au descoperit amândoi același loc, independent unul de altul, fără să se vadă, dar e posibil ca Fifi sa fi simțit mirosul lui Porto. Pe acel loc nu s-au certat, dar pe cel de pe canapea da. E care îl prinde primul, deși Fifi e mai bătăios.
      În ultimul colaj, în centru și în poza verticala din stânga e Nero. În rest e Bella. Pe ăștia doi nu am șanse sa-i pozez prea mult separat.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Chiar grăsun! Începpem să avem grijă la alimentația lui că e sterilizat și acum tot are tendința de a se îngrășa.

      Ștergere
  4. Ce minunate sunt si cum se joaca ei! Un permanent deliciu pe acolo.Faza cu ascunsul in punga de
    cadou este geniala. Buna de desenat! Mi-am inceput ziua perfect, ca aseara nu am mai rezistat.
    Mereu avem de invatat de la acest grup de prieteni: cum se joaca, cum dorm, cum se accepta, cum
    iubesc. Fabuloase imaginile tale. Multumesc Niko!
    Happy Azi! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și să vezi ce îi place să fie plimbat cu punga, cu coșul de rufe, în cutii, oriunde.
      Intr-adevar, un astfel de grup ne poate da adevărate lecții de viață.
      Happy azi!

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!