miercuri, 15 iunie 2022

Crini - MFC(16)

 


 

 


  

   

   

  

 

  


 

Pozele sunt din arhiva personală și reprezintă crinii din gradina mea înfloriți până acum. Majoritatea i-am cumparat odata cu terenul de la începutul anului și sper sa am mai mult noroc cu ei. Crinii mei care au rezistat sunt cei din primele poze. Mulți s-au pierdut în ultimii ani, nu știu de ce, pur si simplu nu au mai răsărit.
Miercurea fără cuvinte este o rubrică de fotografie, fără text(prea mult) găzduită de Suzana 

10 comentarii:

  1. Am avut aceeași idee! ☺
    Crinii din gradina ta sunt superbi, nici n-am mai vazut atâtea culori.

    Happy WW, Niko!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am vazut trandafirii tai frumosi.
      Multumesc de vizita. Happy WW!

      Ștergere
  2. Nici eu n-am mai văzut atâtea culori și m-am bucurat mult admirându-ți crinii, Niko! Ai o grădină tare frumoasă, te felicit! Se vede că-ți plac florile, sau - mai bine zis - că le iubești. :) Se simte dragostea cu care le îngrijești.
    O zi de miercuri foarte fericită îți doresc să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cri pentru cuvintele frumoase. O zi foarte fericita si tie!

      Ștergere
  3. O colectie minunata si colorata aveti in gradina. Sa te uiti la proprietatile crinilor albi, acum ca e perioada lor. Dar imi plac mult si margaretele!
    Multumesc pentru aceste arome in jocul de miercuri, draga Niko!
    Happy WW!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa caut Suzana. Multumesc de sfat.
      O saptamana minunata sa ai!

      Ștergere
  4. Evit sa imi imaginez parfumul din gradina ta! Imi place parfumul crinilor de numa'; se zapaceste neuronu' de placere!
    Crini ca cei cu flori portocalii are o prietena, in balcon, si in fiecare an au "buchete" de flori! Mi-a dat si mie cativa "pui", si de cativa ani sunt... tot "pui". 😊
    La o alta postare de-a ta scriam cate flori "gura-leului" erau candva in zona blocului... Zilele trecute am vazut una, ivita printre "nuielele" unui gard viu. Am zambit instantaneu!
    Zile senine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crinii se fac din ce in ce mai frumosi, de la o zi la alta se deschid alte si alte cupe. Si incep sa infloreasca si crinii mei din ghivece.
      Daca acum ai vazut o "gura leului" poate anul viitor vor fi mai multe.
      Zile frumoase si tie!

      Ștergere
  5. https://bodygeek.ro/crinul-in-medicina-populara-tinctura-din-petale-de-crin-trateaza-afectiunile-cele-mai-suparatoare-ale-pielii
    Asta a fost un link folosit anul trecut. Nu pot da un feedback pentru rezultate... Dar daca tot ai florile, de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru link. Interesante remediiile. La tinctura nu ma bag, mi se pare destul de complicat si nu am rabdare. Dar as putea incerca remediul cu spirt.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!