luni, 16 martie 2015

Flori de gradina

Anul acesta se pare ca sunt mai pasionata de cresterea florilor decat de cultivarea legumelor. Poate si pentru ca imi doresc sa reusesc sa amenajez toata curtea cat mai bine.
Amenajarea spatiilor cu flori a inceput inca din toamna cand am scos si replantat bulbii de lalele, zambile si crini. Acum au inceput deja de mult sa rasara si chiar sa aiba si flori.



Narcisele plantate si primulele plantate langa poarta dau semne ca s-au prins si le merge bine, au flori noi si au primit tovarasi niste irisi care deja au inflorit:






In apropierea lor au rasarit narcisele "mostenite" de la fostul proprietar si bujorii:



Trandafirii care trebuiau mutati si-au gasit casa noua langa zambile si lalele:

 
 Zambilele si irisii care ii insoteau si-au facut loc in rondul de ghiocei. Si aici am gasit deja doi iriri infloriti:



Tot mostenite de la fostul proprietar, un grup de lalele rasar an de an exact unde e locul nostru de parcare.


Pt ca sunt prea frumoase ca sa le calcam cu masina, am decis sa le mut acum, sa nu mai astept pana la toamna. Am rasa surprinsa cat de adanc in pamant e bulbul, cred ca am sapta vreo 30 cm pana am dat de el:


Si le-am mutat in ceea ce sper eu sa devina un alt rond de flori:


Langa ale am mai plantat niste canaide primite de la o vecina ( am inteles ca ar fi un fel de gladiole mai mari, batute). Sa nu uit ca si ele trebuiesc scoase toamna:


Azi, lalele arata deja mult mai bine si mai viguroase fata de ziua mutarii







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!