luni, 9 februarie 2015

Jurnalul unui gradinar amator (2)


Cand ( ziua, data, ora) ... Luni, 9 februarie, 09.50
Stare de spirit ...  sunt tare bulversata de iarna care nu mai vrea sa plece, de zapada de raceli si viroze si vizitete la madic, tratamente etc...
Vremea ... acum e soare care poate o sa mai topeasca din zapada asternuta saptamana trecuta
Poza saptamanii: .... Ghiocei in zapada...


... mi-as dori sa fie si in gradina mea, eu am doar zapada
Gradina de legume ... solarul meu n-a mai rezistat vantului de saptamana trecuta asa ca in week-end a avut nevoie de reparatii, mai degraba niste carpeli pe ici pe colo cu capsatorul unde s-a smuls folia. Cu ocazia asta l-a descoperit Potaitza si a dat iama prin sfecla rosie pe care o rontaie cu o placere incredibila. N-am avut incotro si mi-am adunat eu frumusel si prazul si sfecla si le-am mutat domiciliu in beci.
Via si livada ... mi-am comandat pari din teava de fier pentru vita de vie. Trebuie sa soseasca saptamana asta.
Florile ... sunt acoperite de zapada. Am vazut ieri intr-o curte un fel de protectii pt trandafiri impotriva cainilor din curte. Trebuie sa fac si eu pentru zambilele de langa gard prin care catelul s-a gandit sa-si faca poteca.
Plante la ghiveci ... Colectia de ghivece s-a imbogatit doar cu rozmarinul de care am vorbit saptamana trecuta.
Plante aromate si medicinale ... din pacate n-am mai ajuns sa pun plantele aromate asa cum imi planificasem. Poate saptamana asta. In schimb golim din greu din rezerva de plante medicinale de anul trecut.
De prin curte ...  catelul e tare bucuros de zapada proaspat asternuta








In bucatarie si camara ... saptamana asta mi-am luat liber si am lasat gatitul in grija mamei.
Ma informez ... as vrea sa ma informez despre gradina, dar saptamana asta m-am "ocupat" de antibiotice
In plan pentru saptamana ce urmeaza ... sa pregatesc locul de depozitare pt materialele necesare contruirii magaziei

6 comentarii:

  1. Sanatate!
    Era sa mor de inima cand am vazut poza cu ghioceii... Cand am citit ca nu-s ai tai, mi-am revenit :))
    Glumesc, desigur. Ghioceii cred ca sunt florile care-mi plac cel mai mult si cel mai mult.
    Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca poza o am de la o prietena virtuala de prin Moldova. Sunt din gradina ei si si eu am fost invidioasa pe ei.

      Ștergere
  2. Te urmaresc cu mare incredere ca vei pregati si avea o gradina minunata! Deocamdata iarna isi mai face de cap...Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. pentru reparatiile foliei foloseste banda adeziva incolora(SCOCI--nu stiu daca asa se scrie dar ma rog sper ca intelegi ce vreau sa spun). La momentul imbinarii suprafetele sa fie curate si uscate. Eu asa am procedat si am avut rezultate bune. Imbinarea este extrem de puternica. Succes si mult spor !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scotch - il stiu, dar nu m-am gandit sa-l folosesc si la solar. O sa tin minte pe viitor. Eu am folosit doar capsatorul pt tapiterii si la imbinari am pus cate o scandura.
      Multumesc de vizita si de sfaturi.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!