sâmbătă, 1 iunie 2024

Câștigători mai TC24

  Am ajuns la finalul lunii mai și deci e timpul să desemnăm câstigătorii din cadrul provocării transformărilor creative. Luna aceasta, participanții au realizat lucrări folosind sârmă și/sau cabluri.

 Ca de obicei, v-ați întrecut pe voi și ați umplut galeria cu lucrări deosebite. Felicitări fiecareia dintre voi! Câștigătorii au fost deja desemnați în galeria lucrărilor participante la această provocare. 

La rubrica „Indigo”, a fost dificil de ales, ați fost foarte inspirate la această temă. Felicitări tuturor. Lucrearea câștigătoare este a Suzanei!

La categoria câștigătorul lunii domnul random a ales o felicitare cu floare, realizată de 

Firodaliso

Sincere felicitări, tuturor participanților!




Câștigătorul lunii are posibilitatea de a stabili două din cele 24 de teme ale provocării Adventul Exploratorului Creativ ce se va derula în decembrie, precum și câte o materia primă care să fie folosită la realizarea acelor teme. (exemplu : îngeraș - hârtie). Tabelul cu temele deja alese spoate fi consultat mai jos. O precizare, materia primă aleasă se poate repeta dacă considerați că e ceva ușor de găsit și folosit în AEC.



Fetelor, vă rog, hai să mai completăm din tabel. Mulțumesc.








5 comentarii:

  1. Copacelul meu este foarte vesel. Multumim amandoi pentru nominalizare.
    Si am un impuls puternic sa continui ideile. Doi copacei ar suna si mai bine...
    Spor la lucru pe iunie, chiar daca marturisesc ca voi si chiuli o perioada.
    ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copăceii dau dependență, la un moment dat făcusem o pădure 😀

      Ștergere
  2. Felicitări câștigătoarelor!🌹🌹🌹
    Felicitări participantelor! 💐
    Felicitări și organizatoarei! 🌷🌷🌷

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc dl. Random! Și promit să vin cu ideile în câteva zile, mă gândisem la ceva luna trecută și nu mi-am notat, am avut o perioada agitata și am uitat 🙆.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari :D!!!
    Abia astept sa vad ce fratior copacel va crea Suzana !! :) Si ce teme si materiale se vor adauga in tabel.
    Pupici cu drag :D

    RăspundețiȘtergere

Va mulțumesc pentru vizită!