miercuri, 8 decembrie 2021

Jurnal de advent (7)

 Ziua, data:  completat miercuri, 8 decembrie pentru ziua de ieri, marți, 7 decembrie

Poză: una din puținele în care motănel mofturos stă frumos la pozat. A fost primul lui contact pe anul acesta cu bradul și ne urmărea dacă îl lăsăm să se joace cu globurile

Povestim: A fost zi de teză. Matematică clasa X, am mâncat pe pâine toată dimineața, asezonată cu compararea puterilor și baze de numerație ( clasa V). Fetele nici nu s-au atins de calendarele lor de activități, abia seara, după școală le-au deschis.

Colind: Ne uităm la filmele de Crăciun de la Diva și ascultăm colindele din filme, ce se nimerește. Uneori ne mai fredonează D. câte ceva în engeză. Presupun că de-acum înainte o să cânte tot mai des că vor începe și pe la scoală.

Ceva ce am făcut:   lecții, lecții și lecții. A, și condus. Am nimerit să conduc pe ploaie în centrul Ploieștiului. Mă gândeam că ”ce bine!”, o să vad luminițele. Aveam în plan să merg cu fetele vineri seara. Acum nu mai sunt sigură că mai vreau. Ieri, de la volan mi s-au părut îngrozitoare! Sunt multe, galbene mici, putin alb ... iluminatul stradal și el galben ... și te dor ochii. Roșul și verdele de la semoafoare erau ca o oaza de liniste pentru ochi. Am dat vina și pe ploaie, că în asfaltul ud se reflecta tot. Azi am drum tot pe acolo, și momentan nu mai plouă. Sunt curioasă ce impresie îmi mai lasă. Realizez acum că mi-a lipsit cu desăvărșire albastrul din iluminatul de sărbători. Roșu mai aparea pe câte un panou de pe stâlpi.

Calendare Advent: 
  • Căsuța cu Activițăți: Am crezut că nu reușesc să fac ceva nici de data asta. Tema a fost Verde, și am înțeles acu, cu puțin ajutor, și cum au făcut fetele calendarul. O idee interesantă, dar o s-o prezint intr-o postare viitoare. Cu verdele acesta trebuia să fac niște brăduți de hârtie. Înainte de a stabili calendarele, noi mai discutăm cam ce ne-ar plăcea să facem, ce ornamente, tehnici, etc... Pe asta o văzuseră fetele în lista mea. Sunt superbi brăduții, dar migăloși. Inițial am vrut să fac cu totul și cu totul altceva cu verde, dar ... mi se părea că fentez cam mult tema. O oră cred ca am studiat un bradut, cum se face și am tot căutat template-ul (în video spunea ca il găsesc în descriere), dar pâna la urmă mi-am făcut singură un template și am adaptat la dimensiune mai mică 

brăduțul meu

După toate căutările de pe net după template, am făcut brăduțul după un alt filmuleț, doar cu acesta, deși bănuiesc că e realizat de aceeși persoană


Ceilalți brăduți îi puteți vedea aici
  • Cutia cu Bomboane: și aici tema a fost brăduți, dar ghirlande. I-am pregătit eu toate cele necesare și domnișoara doar a asamblat/îndoit. 


 Template pentru acești brăduți găsiți aici
  • Puzzle: - trebuie s-o întreb dacă a făcut poze ieri, că eu am uitat.
Edit Later: gata și pozele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va mulțumesc pentru vizită!