luni, 23 mai 2022

FFV4 : Fructe 3D

Am ajuns în a patra săptămână a Festivalul fructelor de vară, un calendar creativ, ce vă invită se realizați diverse obiecte handmade având ca sursă de înspirație fructele de vară timpurie.

Principalele vedete ale acestui festival sunt cireșele și/sau căpșunele, dar puteți alege orice alt fruct de primăvară-vară din listă. Pentru mai multe detalii, consultați regulile provocării prezentate aici.

Săptămâna trecută am ”adunat” primele fructe coapte ( fructe modelate) din acest sezon. Vom contiua să umplem coșulețele cu ....


Tema săptămânii: Fructe 3D

Trebuie să realizați orice fruct/fructe de primăvară-vară prin orice tehnica doriți, atât timp cât sunt în relief. Fructele pot realizate din hârtie/carton,  material/pânză, fetru, lână pentru împaslire, plastilină, sârmă, mărgele, ipsos, lut, lemn, plasă de spumă

La fel ca săptămâna trecută, nu trebuie să ”umpleți” cu fructe coșulețul realizat anteior. E de ajuns realizarea chiar și a unui singur fruct 3D.

Perioada de lucru: 23 - 30 mai

Spor și inspirație!


sursa
 
sursa


tutorial video - plasa de spuma



sursa



sursa


sursa

Tutorial



Video



Tutorial video



6 comentarii:

  1. Ce "exemple" frumoase ai adus si aici!
    Ma tenteaza modelul din prima foto, dar nu stiu ce-oi reusi in final.
    Multumesc, la fel: spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca ma uit mai bine la prima foto, vad ca modelulnu prea corespunde cu sablonul. Si ce ma bucuram ca avea sablon!
      Am gasit aici, acelasi sablon, dar fructele parca respecta acum sablonul https://postila.ru/post/28921087
      O sa adaug si in postare.

      Ștergere
    2. Am adus capsuni! 😊
      Site-ul despre care amintesti in comentariu nu l-am putut accesa (pe aparatul meu s-a incarcat o parte apoi gata) dar m-am descurcat si cu fructe dupa tipar si cu cele umplute cu vata (poza 6, numarand de jos in sus, dar altfel) 😊
      De data aceasta am avut un spor fantastic! :)) E clar ca-mi plac capsunile. 😊

      Ștergere
    3. Tocmai am văzut link-ul in tabel. Ma duc sa vad ce ai postat.
      PS: ești tare harnică. Eu nici nu m-am hotarât ce sa fac. Am doar o vagă idee.

      Ștergere
  2. Ce dragalase solutii! Ce este plasa de spuma? Nu stiu daca am auzit.
    Multumesc pentru documentare, draga Niko!
    Spor la tot si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am tot văzut diverse făcute cu acea plasă de spumă, flori în special, dar nu am știut până azi cum ii spune. Am găsit denumirea întâmplător pe pinterest în italiană și google așa a tradus. Sună destul de logic. Este plasa aceea în care sunt învelite unele fructe perisabile. Vezi primul tutorial video, a doua idee de inspirație( am scris acum si in dreptul ei). E un măr învelit in plasa aceea.

      Spor în tot ce faci Suzana.

      Ștergere

Va mulțumesc pentru vizită!