luni, 26 ianuarie 2015

Un nou inceput...

Ma uit la blog si parca nu imi vine sa cred ca nu am scris de atat de mult timp. La gradinarit nicidecum nu am renuntat si chiar pot spune ca in ciuda tututror ploilor si a manei si a piedicilor aparute anul trecut, eu am fost chiar foarte multumita de rezultatele din gradina mea. O dovedeste si camara plina cu de toate.
Asa ca in anul acesta, desi a inceput deja de ceva timp, imi propun eu mie sa fiu mai activa nu numai in gospodarie ci si pe blog, cel putin 2 articole pe saptamana, asta ca sa imi fac eu curaj si sa nu mi se para prea mult.
Ce-mi doresc eu anul acesta sa realizez in gospodaria mea:
  • o gradina organizata macar ca anul trecut
  • sa-mi fac rasadurile proprii
  • sa altoiec un par si sa mai plantez niste pomi fructiferi
  • ronduri de flori ( acum ca am facut si gardul pot incepe sa fac straturi de flori pe margine)
  • o magazie mai mare pentru uneltele de gradinarit
  • un gardulet despartitor intre gradina de legume si restul curtii sa nu mai poata catelul sa-mi atace rosiile de pe arac
  • o alee de pietre de la casa pana la gradina de legume
Ar mai fi destule si probabil o sa mai apara si unele noi pe parcurs, dar nu vreau sa-mi fac un plan mare care sa fie greu de realizat. Pe masura ce o sa mai bifez din lista probabil voi adauga altele.
Cum vremea ploioasa sau chiar ninsoarea ma tine departe de activitatea de afara, momentan am facut doar planuri pe hartie, impartind gradina e zone pt diferite culturi. Urmeaza sa ma ocup de inventarul semintelor si de cumparat ceea ce imi lipseste.

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit!
    Sa realizezi tot ce-ti doresti si poate si altele, la care nu te gandesti, dar vin de la sine :)

    2 articole pe saptamana? Abia astept. Tare-mi place "sa va citesc" :) desi de comentat, comentez putin... (basca, unele comentarii nu apar...)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. La fel si tie.

      Nu stiu de ce nu apar toate comentariile. Nu stiu nici de ce nu primesc notificari ca sunt comentarii. Trebuie sa mai studiez setarile blogului.

      Ștergere